Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ντοσιέ με decoupage

Στις βιτρίνες των καταστημάτων έχουν αρχίσει να βάζουν τα σχολικά.
Έτσι κι εγώ ξεκίνησα με μια κατασκευή για ντοσιέ σημειώσεων.
Η κοπέλα που το πήρε για να κρατάει σημειώσεις ήθελε κάπως να ξεχωρίζει από τα άλλα, γιατί ήταν όλα ίδια.
Έτσι της έφτιαξα αυτό με decoupage.
με χαρτοπετσέτα και με ανάγλυφες λεπτομέρειες τόνισα το πουλί....
τα φύλλα και τους καρπούς του δέντρου...
Της άρεσε γιατί είναι ιδιαίτερο και πρωτότυπο.
Είναι μια απλή κατασκευή για να μπούμε στο πνεύμα της δημιουργίας.
Να είστε καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας!!!

19 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το έκανες το ντοσιέ!!!
    Καλήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Στέλλα μου!!Πανέμορφο τό ντοσιέ!!Αλλαξε τελείως όψη!!Καί η χαρτ/τα πού έβαλες αλλά καί τά ανάγλυφα,τό έκαναν πολύ χαριτωμένο!!Μπράβο σου!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!Νάσαι καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Νάσαι καλά και να χαίρεσαι τις κόρες σου!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Ε βέβαια έγινε πανέμορφο και πολύ ιδιαίτερο !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο, είναι ιδιαίτερο και ξεχωριστό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτότυπο και πανέμορφο!!!!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφο καλοκαίρι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Πέρασα πολύ όμορφα και ξεκουράστηκα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Ιδιαίτερο, ομορφο και άκρως προσωπικό. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και πολύ καλά έκανες Στέλλα μου! Υπέροχο έγινε!
    Κι εγώ έκανα κάτι σε σημειωματάριο...θα το έχω προσεχώς στο μπλογκ!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Περιμένω να δω το σημειωματάριό σου!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Και εμένα μου άρεσε πολύ Νεφέλη!
    Μπραβο σου. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο έγινε το ντοσιέ Στέλλα μου! Πολύ όμορφη ιδέα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το decoupage βάζουμε μια δική μας πινελιά στα καθημερινά αντικείμενα!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή