Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Άλλος με την βάρκα μαααααααας

Είχα σκεφτεί κάποια τραγούδια που μου άρεσαν πολύ και προσπαθούσα να βρω ποιο απ' όλα θα βάλω για το "Άλλος με την βάρκα μαααας" από το blog της Πέτρας pistos-petra.blogspot.gr.
Όμως τώρα βλέπω πως με πρόλαβαν άλλες φίλες bloggers.
Θα μου πεις: "γιατί δεν βιάστηκες, ε;;;;" anyway...
Όταν είμασταν παιδιά φτιάχναμε βαρκούλες από χαρτί και τις αφήναμε να κυλούν στα ρυάκια που σχηματίζονταν μετά από τη βροχή στην άκρη του δρόμου.
Τις κοιτούσαμε να παρασύρονται από το νερό και λέγαμε ιστορίες για το ταξίδι τους.
Σκέφτηκα λοιπόν ένα παιδικό τραγουδάκι που μου άρεσε πολύ όταν ήμουν μικρή και μου το έλεγε η μητέρα μου αλλά επίσης το ίδιο τραγουδάκι άρεσε πολύ και στους δύο γιους μου όταν ήταν μικροί.

Βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά από το περιγιάλι
βαρκούλα, βαρκούλα από το περιγιάλι
βαρκούλα του ψαρά.

Κι απλώνει ο ναύτης με χαρά
τα δίχτυα του και πάλι
βαρκούλα του ψαρά.

Και κάθε ψάρι παχουλό
μέσα στα δίχτυα μπαίνει
βαρκούλα του ψαρά.

Πολύ κουράστηκες ψαρά
τα ψάρια είναι δικά σου
βαρκούλα του ψαρά.

Και πούλα τα και πούλα τα στην αγορά
να θρέψεις τα παιδιά σου
βαρκούλα του ψαρά.

Θα θυμηθήτε κι εσείς με αυτό το τραγούδι τα παιδικά σας χρόνια.
Ένα άλλο τραγούδι που σιγοτραγουδώ συνέχεια είναι το τραγούδι "Κοίτα μια νύχτα" σε στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου, που τραγουδάει η Χάρις Αλεξίου
Κοίτα μια νύχτα
έξω που κάνει
κι ό,τι κι αν λέμε
κάπου μας πιάνει
Δες φεγγάρια
δες μπαλκόνια
και ζευγάρια
που'ναι χρόνια μαζί
Μάτια μου η Ελλάδα
την πάει την φεγγαράδα
κι αν είσαι και ξενύχτης
σε πάει και μια βαρκάδα
Μάτια μου, η Ελλάδα
το λέει για φιλενάδα
μου το'παν κι οι θεοί της
τους είχε δωδεκάδα
Κοίτα μια νύχτα
έξω που αντέχει
κι ό,τι κι αν παίζει
πάντα κόσμο θα έχει
Βάλε κι αστέρια
Βάλε και πρίμα
κι άσε τα χέρια
να'χουν το κύμα κορμί

Βίρα τις άγκυρες....


Οι φωτογραφίες είναι από το ίντερνετ.

26 σχόλια:

  1. Και του γιου μου του αρέσει η βαρκούλα, μάλλον είναι στο top 10 των παιδιών, ανά τους αιώνες :))) Όμορφες οι εικόνες σου Νεφέλη, καθώς και το τραγούδι που σιγοτραγουδάς!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι διάβασα όμορφες ιστορίες γι αυτό που επινόησε η Πέτρα,Νεφέλη μου. Αλλά κι η δική σου δεν πάει πίσω.Κάτι το καραβάκι των Ολυμπιακών,κάτι το παιδικό τραγουδάκι,που σ όλους αρέσει,όλους τους συγκινεί και σ όλους κάτι θυμίζει,ήρθαν κι έδεσαν σε μια νοσταλγική ανάρτηση!
    Νάσαι καλά
    Φιλάκια και Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το τραγουδάκι αυτό ξυπνάει σε όλους ευχάριστες, παιδικές αναμνήσεις.
      Καλή σου μέρα!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Βαρκούλες ταξιδιάρικες Στέλλα μου με τα όνειρα και τις ελπίδες των ανθρώπων ταξιδεύουν με άγνωστο προορισμό!!!
    Ομορφο το τραγούδι της Αλεξίου!! Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! αυτές οι ταξιδιάρικες βαρκούλες ........
      Καλό σου μήνα.
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Πωπω μια βαρκαδα που πηγαμε !
    Η βαρκουλα του ψαρα ηταν πολυ αγαπημενο μου οταν ημουν παιδακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου θύμισα το αγαπημένο σου παιδικό τραγουδάκι.
      Φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ Στέλλα μου,καί σέ μένα αρέσει τό τραγούδι μέ τήν βαρκούλα τού ψαρά!!!Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!!!Καλή σου μέρα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α...τι όμορφες αυτές οι παιδικές αναμνήσεις!!!!!
      Καλό απόγευμα.
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  6. Έχει κάτι το μαγικό η βάρκα!
    Λατρεύω την πρώτη φωτό-ανάμνηση!
    Φιλιά πολλά Στέλλα μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βάρκα έχει πράγματι κάτι το μαγικό και ήταν πολύ ωραία η ιδέα της Πέτρας.
      Η φωτό από τους ολυμπιακούς και αυτή λατρεμένη.
      Καλό απόγευμα!!!!
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  7. Μας γέμισες υπέροχες αναμνήσεις!
    Και με τις φωτογραφίες (η πρώτη αξέχαστη) μα και με τα αγαπημένα τραγουδάκια!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένα τραγούδια πόσες αναμνήσεις ξυπνούν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. υπεροχες και οι δικες σου βαρκαδες φιλη μου!
    δροσιστηκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ομορφη η συμμετοχή σου Στέλλα!!!!μας πήγες μια υπεροχη βαρκάδα με ωραίες φωτο. και αξέχαστα τραγούδια.Καλό μήνα να εισαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι έγινε ρε παιδιά;; Εγώ δεν την είδα αυτή την ανάρτηση Στέλλα μου. Μου έστειλες σχόλιο και δεν το βρήκα; Διόλου απίθανο. Κάλλιο αργά πάντως, σε ευχαριστώ για την δική σου βαρκάδα, που με ταξίδεψε στα χρόνια της ανεμελιάς. Πάω να σε προτείνω στους φίλους μας. Μάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξέρω τι γίνεται με το ίντερνετ, έχω σοβαρό πρόβλημα. Ελπίζω να λυθεί σύντομα.
    Σημασία έχει ότι είδες την ανάρτηση.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά που μου το θύμισες αυτό το τραγουδάκι!!!
    Να το πω στην εγγονή μου!!!
    Ωραία η ιδέα της Πέτρας, αλλά έλα που φοβάμαι τις βάρκες!!!!!
    Πάντως όλες βρήκατε ωραία τραγούδια και εικόνες!!!!
    Καλό καλοκαίρι Στέλλα μου!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το μάθεις αυτό το τραγουδάκι στην εγγονή σου, γιατί απ' ότι λέει και η Ειρήνη (πιο πάνω) είναι στο top 10 των παιδικών τραγουδιών!!! χαχαχα!!!
      Καλό καλοκαίρι και πολλά φιλιά στη ζουζούνα σου.

      Διαγραφή
  13. μια πολύ όμορφη βαρκάδα η βαρκάδα σου!!!
    μου άρεσε πολύ που έβαλες και χάρτινη βαρκούλα...
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε η βαρκάδα.
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή