Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Ελληνίδα κροίσος με 6 γράμματα....

Ποια είναι;
Θυμάστε την παλιά διαφήμιση που έλεγε "έλληνας κροίσος με δικό του νησί με 6 γράμματα";...
Έτσι δημιούργησα κι εγώ το δικό μου νησί.
Βέβαια υπάρχει σε κάδρο μόνο, ...λόγω κρίσης!!!
Στη βόλτα μου στη θάλασσα είχα βρει αρκετά θαλασσόξυλα.
Στο σπίτι βρήκα και περισσεύματα ξύλου από άλλες κατασκευές.
Ένα κομμάτι ξύλου έγινε ο καμβάς, που πάνω του δυο θαλασσόξυλα έγιναν στεριά για να ακουμπήσουν κυκλαδίτικα σπιτάκια.
Βάφτηκαν με ακρυλικά χρώματα και μερικά συννεφάκια στολίζουν τον καταγάλανο ουρανό.

Το νησί μου είναι έτοιμο και όλοι είστε ευπρόσδεκτοι για να περάσετε τις διακοπές σας!!!! χαχαχα
Όσο για την τιμή...
Είναι εντελώς δωρεάν και το μόνο που πρέπει να φέρετε είναι η καλή σας διάθεση...
Σας περιμένω....

40 σχόλια:

  1. 'Εξυπνος τίτλος για μια πολύ όμορφη δημιουργία!!!!!!!! Ευχαριστούμε για την πρόσκληση.... είναι σίγουρα ότι θα περάσουμε υπέροχα!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς να ορίσετε!!!
      Θα περάσουμε ονειρεμένα!!!
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Το νησί σου είναι απίθανο!!! Είναι από τα ομορφότερα νησιά που έχω δει και μάλιστα δεν φορολογείται!!! Μπράβο Νεφέλη Ω!!! Σε φιλώ!!! Ααα εμένα κλείσε μου για Σεπτέμβρη, να μην έχεις συνωστισμό :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει θα σου κλείσω για Σεπτέμβρη και θα υπάρχει και μια κοπέλα για να κρατάει τον γιο σου για να κάνεις ξεκούραστες διακοπές!!!
      Είδες εξυπηρέτηση και ανέσεις;
      Πού αλλού θα το βρεις αυτό; χαχαχα
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο το νησί σου ,είναι από τις κατασκευές που αγαπάμε!!!!Υπολόγιζε και μας για τις διακοπές μας!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το νησάκι σου υπέροχο!
    Σου εύχομαι να αποκτήσεις και ένα αληθινό κάποτε;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία ευχή!!
      Εύχομαι να πραγματοποιηθεί!!
      Αν γίνει αυτό θα είσαι η πρώτη που θα φιλοξενηθεί!! χαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ξεχωριστό το νησάκι σου! Ετοιμαζω βαλίτσα και ερχομαι!!!!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουκλίστικο νησάκι!!! Και ποιός δεν θα ήθελε να έρθει?!
    Φιλάκια και καλές διακοπές!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλές διακοπές και σε σένα!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. χαχαχχαχα μ άρεσε εξ αρχής ο τίτλος,ευρηματικός! αλλά κι η κατασκευή και το κειμενο.
    Νάσαι καλά Νεφέλη μου,εμείς δε χρειαζόμαστε νησιά για να θεωρούμαστε κροίσοι,έχουμε πλούσια αισθήματα,κι αυτό μας γεμίζει περισσότερο!!!
    Καλό ξημέρωμα Κυρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει τα έχουμε τα πλούσια αισθήματα, αλλά δεν θα μας χάλαγε να είχαμε και το νησάκι μας, έστω κι ένα οικοπεδάκι!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το νησάκι και καλοφτιαγμένο!!! Καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε παίζω κι εγώ θέλω τέτοιο νησί!!!!!!
    Υπέροχο Νεφέλη μου, βάζω μπρος την κατασκευή του!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι που λένε πως στην κρίση μερικοί γίνονται κροίσοι!!! χαχαχα
      Περιμένω να δω και το δικό σου το νησί για να ανταλλάξουμε επισκέψεις!!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Ωραίο το νησί σου, εμπνευσμένο με τα χρωματιστά σπιτάκια του!
    Ανταλλάσσω ένα ταψί πιπεριές γεμιστές με τυριά με μια βραδιά στο νησάκι σου! :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστως να σε φιλοξενήσω στο νησί μου όσο καιρό θέλεις. Είναι εντελώς δωρεάν. Αλλά αφού μου στέλνεις το ταψί με τα γεμιστά μη σε προσβάλλω. Κερνάω και μπυρίτσα για τα καλωσορίσματα!!!! χαχαχα!!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο τό νησάκι σου Στέλλα μου!!Φοβερή δημιουργία!!
    Καλοφτιαγμένο καί μέ πολύ γούστο!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου!!!
      Καλή βδομάδα!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Υπολόγισε κι εμένα στους επισκέπτες σ αυτό τον Παράδεισο !! Από διάθεση δεν το συζητώ και ποιός δεν θα την είχε !!! Πολύ ιδιαίτερο το νησί σου !!! Μπράβο και στην ιδέα και στην αρχιτεκτονική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι καλοί χωράνε. Έλα και θα περάσουμε τέλεια. Έχουμε και ένα ταψί με γεμιστά από την Ζαμπία, θα ανοίξουμε και μπυρίτσες!!!!!!
      Ετοίμασε βαλίτσες...
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  13. Στο νησί του κροίσου και εγώ , περιμένετε !!! να πάρω το κάτι τι μου ,α θα φέρω υπέροχη σαγκρία από τα χεράκια μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς να ορίσεις!!!
      Τη σαγκρία θα την τιμήσουμε δεόντως, αφού είναι από τα χεράκια σου!!!!! χαχαχα!!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι ωραία που θα ήταν να βρισκόμασταν ολες μαζι στο υπέροχο νησί σου!!!!!!! πολύ ωραία κατασκευή μπράβο Στέλλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!! τι ωραία ιδέα να βρισκόμασταν όλες μαζί για διακοπές!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  15. Θα φτιάξω και εγώ το δικό μου νησάκι χαχαχα δεν βλέπω άλλη λύση! Περιττό να σου πω πως είναι φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Μάλλον θα πρέπει να χαρτογραφηθεί ξανά ο χάρτης της Ελλάδας με τόσα νέα νησάκια που ξεφυτρώνουν!!!! χαχαχα!!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  16. Κροίσος με όλη τη σημασία της λέξης καθώς διαθέτεις ένα πλούτο που τα λεφτά δεν αγοράζουν... το δημιουργικό πνεύμα!!!
    Υπέροχο το νησί σου. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το βρήκα το βρήκα!Άργησα αλλα το βρήκα!Ν ε φ έ λ η !!!
    Αλλά πού είναι;
    ΌΜΟΡΦΟΣ τίτλος για όμορφες κατασκευές!καλορίζικα τα σπιτάκια σου τα όμορφα, και απ ότι ειδα συμπληρώθηκαν οι κρατήσεις.Κι ύστερα λέμε ακυρώσεις ταχα και κρίση.....φιλια πολλά!!!
    υ΄γ. Ίσως να σου γράφω πρώτη φορά, συχγώρησέ με τον ενικό, το σταυρόλεξο μου τον πρότεινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!!
      Στο νησί μου υπάρχει χώρος για όλους!!
      Άλλωστε όλοι οι καλοί χωράνε!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Καλή βδομάδα και σε σένα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβερό το νησάκι σου!λατρεύω κάθε κατασκευη με θαλασσόξυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερό το νησάκι σου!λατρεύω κάθε κατασκευη με θαλασσόξυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα θαλασσόξυλα μου αρέσουν κι εμένα πάρα πολύ!!
      Καλό σ/κ!!

      Διαγραφή