Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΚΕΝΤΗΜΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ

- Αυτή την εποχή που κάνουμε μια τακτοποίηση στις ντουλάπες και τα συρτάρια μας βρήκα ένα σεμέν που είχα κεντήσει πριν από πολλά χρόνια.
Είναι λεπτοδουλειά και θυμάμαι ότι είχα παιδευτεί αρκετά γιατί είναι και μετρητό και το εταμίν είναι πυκνοϋφασμένο.
Το σχέδιό του είναι από ελληνική παραδοσιακή φορεσιά.
Το έχω κεντήσει σταυροβελονιά και γύρω-γύρω γαζάκι.
Ενθουσιάστηκα πολύ που το είδα μετά από τόσο καιρό και το στόλισα αμέσως.



...Και εδώ είναι το ένα πετσετάκι...
Να προσέχετε τον εαυτό σας.
Φιλιά

30 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Μη μου λες τέτοια γιατί θα το πάρω πάνω μου...χαχαχα
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  2. Μου θύμησες τα κεντήματα της μητέρας μου! Κάτι τέτοια είναι να τα βάλεις σε κορνίζα και να στολίσεις ως έργα τέχνης!
    Καλό μεσήμερι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω, λεπτοδουλειά!
    Μπράβο, κορίτσι μου!! Είναι πραγματικά υπέροχο!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που σου αρέσει!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  4. Αυτά τα κεντήματα δεν πρέπει να χάνονται, είναι πραγματικά έργα τέχνης!
    Πολλά μπράβο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά όταν τα σχέδια είναι παραδοσιακά πρέπει να μεταφέρονται από γενιά σε γενιά για να μη χάνονται!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  5. Πωπω...Ειναι πολυ ομορφο..
    Αλλα ποσο παιδευτηκατε για να το φτιαξετε απορω..
    Πολυ λεπτοδουλεμενο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αρκετή δουλειά αλλά το αποτέλεσμα νομίζω ότι αξίζει τον κόπο!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία δουλειά, μπράβο !!!!
    Μου αρέσει πολύ και το χρώμα !!!
    Να το προσέχεις, είναι έργο τέχνης !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που εκτιμούν την παραδοσιακή μας κληρονομιά!!
      Φιλάκια
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  7. Έχω αρκετά τέτοια, όχι δικά μου όμως! Να 'ναι καλά η μαμά!
    Πολύ όμορφο το δικό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι ότι θα είναι πολύ όμορφα και της μητέρας σου!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο κέντημα!!!!
    Κάποτε κεντούσα κι εγώ με μανία!!!!!
    Πολύτιμα εργόχειρα , τα λατρεύω!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν πολύ τα κεντήματα και ιδιαίτερα η σταυροβελονιά!!
      Φαντάζομαι ότι και τα δικά σου θα είναι πολύ όμορφα!!!
      Φιλιά
      Νεφέλη

      Διαγραφή
  9. Πραγματικό καλλιτέχνημα!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όντως έχει πολύ δουλειά φαίνεται! Είναι υπέροχο!
    Καλημέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νεφελίνι, τέτοια κομμάτια είναι κρίμα να τα τρώει το σκοτάδι της ντουλάπας!!!!!!!!!
    Τόση δουλειά κι ομορφιά, κρυμμένη????!!!!!
    Στολίδι απίστευτο!!!!!
    Φιλιά σου πολλά, καλό μου χρυσοχέρικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχώς που είναι πάλι της μόδας τα κεντήματα και έτσι μπορούμε να τα εμφανίσουμε πάλι!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή