Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ

- Μια έκπληξη με περίμενε σήμερα όταν άνοιξα το γραμματοκιβώτιό μου. Ευτυχώς δεν ήταν από την Εφορία. Αντιθέτως ήταν ευχάριστη η έκπληξη και ήταν το δωράκι από την κλήρωση που είχε γίνει  στο όμορφο blog http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr από την γλυκύτατη Νικόλ. Ανοίγω τον φάκελλο και βλέπω αυτό το υπέροχο φύλλο από χαλκό και πάνω του έγραφε:
Ζήσε τη Ζωή σου
χωρίς ν ακούς
τους άλλους.
Γιατί ο κόσμος είναι
πολύς και η
Ζωή σου
Μία
Και έχεις απόλυτο δίκιο.
Αλλά μέσα στον φάκελλο δεν ήταν μόνο αυτό. Σε ένα σακκουλάκι από οργάντζα ήταν και αυτό το πανέμορφο βραχιόλι, που είναι πολύ πρωτότυπο και ιδιαίτερο. Δυστυχώς η φωτογραφία το αδικεί.

Νικόλ μου γλυκειά, σε ευχαριστώ πάρα, πάρα πολύ για τα υπέροχα δώρα σου. Μου έδωσαν μεγάλη χαρά. Νάσαι πάντα καλά και να σκορπίζεις χαρά και αισιοδοξία στους γύρω σου.
Καλό σ/κ σε όλους.

12 σχόλια:

  1. A, τί όμορφα που είναι και τα δύο!!!
    Να τα χαρείς, κορίτσι μου!!! Μα, πάνω από όλα να χαρείς τη φιλία της Νικόλ μας!!! Είναι μία από τις πολύ μεγάλες μου αδυναμίες αυτό το πλάσμα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ. Όσο για τη Νικόλ, είναι και εμένα μία από τις μεγάλες μου αδυναμίες. Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι από τη χαρά σου Νεφέλη μου , η παρέα μας είναι ζεστή και όμορφη
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είμαι κι εγώ μέλος αυτής της ζεστής και όμορφης παρέας. Νάσαι καλά Νικόλ μου. ΣΜΟΥΤΣ!!!!

      Διαγραφή
  3. Ηρθα για να δω το χαλάκι και βλέπω κι άλλη ανάρτηση!
    Το χαλάκια είναι πανέμορφο!!!!!
    Με γειά και τα δωράκια σου!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια τα δωρακια σου!!!!!!!!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Νικόλ μας φτιάχνει όμορφα πράγματα γεμάτα αγάπη..ειναι όμορφα να τα χαρείς και τα δύο
    αλλά και τα λόγια του φύλλλου ειναι σημαντικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά η Νικόλ φτιάχνει πολύ όμορφα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή